Sunday, June 7, 2009

ahad yang bingung ... perlukah terjadi ???

hari ahad sepatutnya aku kena gi kelas kat UM. tapi sebab nk tunggu seseorang sampai sekarang tak sampai2. alasan dia kul 8pg tadi dia call katanya bas yg dinaikinya rosak. taget sampai kul 12pm. tapi sampai sekarang tak sampai2. apa maksudnya itu? persetankan mereka semua... aku jalani hidup aku seperti biasa.

hari ini tepat jam 6:00pm aku gerak dari umah gi jogging sekeliling umah sampai area pekan tg malim. amik masa dalam 1 1/2jam tuk habiskan. penat giler. teramat lah penat.... penat ooooooooooooooo at least aku jaga jugak kesihatan aku memandangkan aku memang perlu menjaga kesihatan aku. sekarang aku rasa diri aku macam perlu menemui doktor utk nasihat terkini. target aku nk apply cuti seminggu. aku perlukan rehat tanpa diganggu gugat oleh sesiapa......

kenkawan Proton yg jemput saya tuk attend majlis kahwin mereka... selamat pengantin baru aku ucapkan utk mereka... utkk Abd Rahman Abd Aziz & pasangan, Utk Wan Asri & pasangan .. minta maaf coz tak dapat attend. penat sangat kat umah. tido sampai petang. Insyallah akan ada something utk mereka-mereka ini nanti.

malam aku dok dengar Suria FM. ruangan Suria Cinta dibawakan oleh Kak Lin dari Suria FM. dh lama gak tak contact diaorang, dpt call & cakap ngan Kak Lin, dia janji nk call back on tomorrow coz ada problem nk share dengan dia. waiting for call...

No comments:

Post a Comment