Monday, June 8, 2009

Busy Monday

Hari isnin yang sibuk & sentiasa sibuk. Kebetulan pulak Admin aku amik cuti seminggu coz ada kursus dengan Jabatan Pertanian katanya, terpaksa lah aku cover keje-keje dia selama seminggu nie. letih ler jugak... pepagi nk buat report, Ferry car nk kena jaga agar tiada kerosakan. Kebajikan manpower semua kena amik tahu jugak sikit-sikit. kalau tak dia kata sumbong. uhuhuh

letih lah jugak ari nie, malam tadi dok bergayut ngan mamat mana ntah dari kul 1:00am sampai 3:30am... tak sedar betul, ingat kejap jer. rupanya lama jugak dok sembang. adoi! sudahnya kat opis aku mengantuk lah jugak walaupun keje banyak. banyak benda nk kena pikir bila masuk opis, kebetulan jugak Bos aku tak masuk, Senior exec aku pun tak masuk. diaorang memasing cuti. terpaksa lah buat keje mana yg boleh dulu. kalau tak letih jugak...

esok pun sama,

lusa pun sama,

tulat pun sama,

tonggeng pun sama,

sampai bebila pun sama ...

kerja tidak akan habis sampai bebila. aku target nak cari keje lain. keje ini hanya sekadar nama dari kepuasan.

No comments:

Post a Comment