Saturday, September 5, 2009

Seharian di office

nie pulak keadaan workstation aku
notebook tue opis punyer.. aku pasang coz nk guna broadband jer. ahaks... PC aku tak bley disconnect network dia coz itu pc utk sharing satu department aku. aku yang handle.... wawawa (mcm bagus jer kan...)
...:: BotakYangEncem ::... (katernyer...)
nie pulak keadaan workstation aku
kebosanan !. gambar ini diambil pada jam 3:00pm tadi, di dalam bilik Tooling, ETM. sajer dok jenjalan. penat buat keje kat opis, turun bawah production jap tadi.

2 comments:

  1. asal ak mse kat situ satu habuk gambo pn xde...
    terkilan sgoh besero ati..
    laptp corrup ko 2 da xbleh nk reapir ek...hahhakhakhak..umm miss that place

    ReplyDelete
  2. perghhh bajet la
    ko ni hahahahahahha
    selamat berbuka

    ReplyDelete