Wednesday, November 25, 2009

Outdoor training @ Langkawi

Aktiviti @ Bengkel ke-3 untuk SLDN COACHING training, Anjuran Kayns Diploma Sdn Bhd dibawah Jabatan Pembangunan Kemahiran (JPK) pada 22 Nov 2009 ~ 24 Nov 2009. Aktiviti ini telah diadakan di beberapa tempat di Pulau Langkawi. Antaranya adalah di Istana Kondo (Jalan Penarak), Beringin Beach Resort, Pulau Dayang Bunting, Gua Landak, Sekitar pekan Kuah & kawasan yang mungkin saya sendiri lupa... hehehe ini sebahagian gambar² yang diambil oleh hp saya sendiri. Gambar² lain akan dihantar oleh kawan² dalam masa terdekat.

Aktiviti Flying Fox dijalankan pada hari terakhir di Beringin Beach Resort.

Persiapan untuk membuat aktiviti Flying Fox ... best sangat !!! (sempat buat lambaian artis!. Artis ker???)
Gambar team Transform semasa nk habiskan task Rougin Aktiviti sekitar Pekan Kuah & Dataran Lang.
Team Transform : Isz, Rahim, Zaim, Khairil, Ida, Zizie & Zack (tiada dalam gambar)
Aktiviti nie memang aku sakit hati... ada ke patut biar ular tue dok jilat² telinga aku... geli geleman aku....
Aku Penakut Ular...
Kena bergambar dengan seoarang Local penduduk.
Kena bergambar dengan Mat Salleh
Tempat utk Rougin Aktiviti dimulakan...
Monyet² 1Malaysia di Pulau Beras Basah
Pulau Beras Basah
Beras Basah Island
Posing kat depan Bot nk p Pulau Beras Basah utk aktiviti Water confident.... tapi last² tukar tempat pulak
Artis Ker???
Petang Sabtu, lepak² kat Pantai Cenang (area Sandy Beach) thanks KZ.
Sampai kat Arau stesen jam 9:00pagi melalui Keretapi yang lembab macam siput... gerabak panjang pulak tue. perjalanan 12jam!!! (after this pikir berpuluh² kali)
Pemandangan dari atas keretapi, sawah padi terbentang luas di pagi hari.... sejuk cuaca walaupun hujan rintik².
Tidur kat dalam ketapi... tapi takleh tido. bebudak bising jer. bosan. Sib baik dapat tempat duduk yang boleh tidur(harga Rm48 hengget!!!)

No comments:

Post a Comment