Tuesday, May 18, 2010

kenapa

Assalammualaikum & Salam 1Maaysia all,

Alhamdulillah, ari nie aku ada mood sket nk update blog aku. Dh beberapa ari aku tak keje nie. Kenapa macam nie? Mohamad Iswady Putera, jangan memalas ye. nanti takder org nak kawin. kahkahkah (gatai lah pulak). Agak-agak apa yang baby aku buat sekarang kat Limbang tue erk? mesti dia busy keje kan? cian dia..... Ayang, buat keje rerajin errk. untuk adik aku tue yang kat Seri Kembangan, jgn dok nk merayap je jumpa orang sana, jumpa orang sini.... (jeles). ekekek

Sejak akhir-akhir nie, badan aku cepat sangat rasa penat. Tak tau awatnya, aku nie dh tua ke? uwa.... aku belum kawin lagi. mcmana nie? tlg kengkawan, carikan jodoh utk kawan korang yang EncemLagiMacho nie. :)

aku ingat ari nie nk turun Tanjung Malim, coz petang nie bekas department aku ada game kat padang Kompleks Sukan Proton Tanjung Malim sempena sukan antara jabatan PTMSB.

lama tak tgk otai-otai ETM main, lama jugak tak jumpa kengkawan kat PTMSB nie. uwa.....

kakak aku , abg ipor aku, anak sedara aku nie asyik busy je... aku nk layan anak sedara aku pun kejap je, pastue dia tido. uiks, dah semakin buas dah dia sekarang. tapi seronok layan anak buah aku sorang nie. eheheh
tapi aku bila lah nk dapat anak sendiri. (boleh ke erk). ekekeke

ibu-ibu bapak-bapak tolong aku bantu aku, aku yang sedang malu..... (takdder jodoh)

1 comment:

  1. Relax la dear, keje memang banyak n macam biasa berpanas berhujan jerk kat luar. Pasal Jodoh ker? Insyaallah ada... jodoh abg mungkin lambat sampai... Sesungguhnya Jodoh abg dah ditentukan oleh Nya. Pasal penat pulak, mb abg kurang mengelaurkan peluh??? apa kata buat aktiviti riadah, Insyaallah bertenaga kembali?

    ReplyDelete