Sunday, December 19, 2010

tinggalkanku

aku tak tau kenapa
aku rasa mcm ada something yang kurang
aku tak tau mengapa
aku rasa mcm aku memerlukan seseorang untuk meluahkan
tetapi
dengan siapa?
kepada siapa?
mampukah aku luahkan?
masihkah ada kekuatan untuk diri aku?
masih boleh bertahankah diri aku?
aku sendiri masih tak tau
apa yang aku cari,
aku yang aku perlukan,
apa yang aku mimpikan...
mungkinkah akan menjadi kenyataan
mungkinkah akan menjadi problema?
ku masih menanti...
menanti...
dan terus menanti...
sumpah, sehingga saat ini
tidak sedikitpun ku lupakanmu
melainkan dirimu yang terus melupakan diriku
ku terima dengan hati yang berat
walaupun separuh hatiku mengatakan ianya TIDAK
tetapi, ianya telah menjadi kenyataan...

kenyataan! berdirilah di dunia yang NYATA

3 comments:

  1. Don't worry, you can share with me if you want if you think that I'm your friend :)

    ReplyDelete
  2. mm..normal lah ade perasaan cmtu..
    nice blog..

    ReplyDelete