Wednesday, June 20, 2012

:: kenapa ni? ::

kenapa aku rasa mcm gementar je nie?
kenapa aku rasa gerak hati mcm ada sesuatu akan terjadi?
kenapa debaran hati aku berdebar² kencang dari biasa?

tetapi yang pasti..... malam tadi mimpi itu datang kembali
adoi, takutnya

Thursday, June 14, 2012

Wednesday, June 13, 2012

:: pergi ::

ketika ku disentuh cinta
cinta melirihkan lara, bila kerinduan sendiri tanpamu...
namun aku tetap tega jua
sebelum terjatuh sakit yang tak tertanggung
atau kemungkinan nanti langit akan mendung
dibawah langit yang terbuka
ku mohon rahmat tuhan yang esa
aku jua takkan lelah menunggu
hingga waktu ajal menjemputku....
aku harus setia menunggu
hingga nanti aku berbaring sampai mati aku
akan tetap menunggumu...
aku amat terasa lirikan manjamu
membuat diriku terus terlena
indahnya rasa bila dicintai
hidup ini terasa disyurga
tak sabar menunggu hari esok
umpama mawar yang sedang mekar
tiba tiba aku terpana
ada kejutan tak terduga
lekaslah jangan tunda
untuk menjadi kekasih halalku

takkan habis ku berdoa
menjadi kekasih halalnya....

kerna hatiku selalu kau luka
tak ada lagi yang bisaku lakukan tanpamu
ku hanya bisa mengatakan apa yang ku rasa
ku menangis, membayangkan betapa kejamnya dirimu atas diriku
kau duakan cinta ini
kau pergi bersamanya....
selalu harus kau tahu
aku lah hati yang telah kau sakiti
setiap malam ku tunggu panggilanmu
resah hati ku menanti
walau pun sehari tak kudengar suaramu
hati rindu....
ku terasa dunia ini bagai terhenti
aku tahu kau rindukan aku
belaian kasih mesra untukmu
tak sempat lagi kita bersua bermesra
engkau telah pergi jauh
terlerai genggaman mawar dari tanganku
dikala itu engkaulah bintang
menyuluh malam kita kegelapan
tetapi kini tiada lagi
tinggal aku sendiri
keegoaanku ini memakan diri
ku harap engkau, maafkanlah diriku
aku bersalah mempermainkanmu
hingga membuat kau sengsara
mengapa dulu kau hancurkan hati ini
mengapa engkau tak serius dalam cinta
kenapa kini baru engkau menyesalinya
sedangkan aku kini telah dimiliki




Saturday, June 9, 2012

:: dengan @ tanpamu ::


Tika ku disentuh cinta
Cinta melirikan lara
Gerah kerinduan sendiri tanpamu
Kadang mengusutkan jiwaku

Namun aku tetap tegar jua
Lalu ku tempuhi semuanya
Cinta luhur digelap menjadi cahaya
Dengan mu hidup lebih bermakna

Keyakinan mu pun semakin bertambah 
Semakin mudah kaki mengatur langkah
Rasa tepatnya hidup bersama dengan mu


Sebelum terjatuh sakit yang tak tertanggung
Atau kemungkinan langit esok mendung
Dibawah langit yang terbuka 
Ku mohon rahmat Tuhan yang Esa

Kalau di takdirkan aku harus berhadapan 

Berakhirnya suatu ikatan

Akan aku relakan 
Pedih perpisahan
Nyawa berpisah dari badan 

Kalau ditakdirkan berakhir dipertengahan
Suratan sebuah percintaan
Sanggup aku menahan 
Pedih perpisahan
Walau menghiris perasaan
Sakitnya biar aku rasakan

Friday, June 8, 2012

:: saya rindu dia ::

mcmana nk cakap erk? saya rindu dia la :(
I = untuk saya
U = untuk dia
kalau masing² rindu peluklah i & i akan peluk u :)
awak jaga diri elok² ye.

:: dia, beliau ::

hati saya dh rasa sayang kat dia...
dalam masa yang sama beliau sangat bermakna bagi saya...

semalam dia SMS semasa sy sedang menonton wayang, panjang lebar juga sms dari dia... dia luahkan kerisauan, kekhuatiran yang bersarang di benak fikirannya. Insyaallah awak, saya sedaya upaya untuk membahagikan masa antara awak & beliau...

saya sayang awak tapi dalam masa yang sama, saya kena tunaikan janji saya kepada beliau. saya taknak tgk beliau terus jadi macam nie, saya nk tgk dia berjaya. saya tahu kesedihan hati dia dari lubuk yang paling dalam apabila dia suarakan dia teringin semula nk sambung pengajian dia, nk happy family dia, dia nk berjaya dalam bidang dia..... tapi awak jgn risau, awak dalam hati saya dah. awaklah Upin saya. :)


thanks awak.

Sunday, June 3, 2012

:: sunday 03/06/2012 ::

 aktiviti aku ari nie, kuar ngan kawan rapat aku g red box, teman dia karaoke, last² aku bantai lagu Tentang Rasa- Astrid sampai 3x. ahahhahaa then lepak jap kat Pavi. hati aku pedih :(
 


 














:: peringatan ::


Assalammualaikum & Salam 1Malaysia,
saya dengan rendah diri ingin memohon ampun & maaf kepada anda semua jika saya tak mampu untuk membahagiakan anda sepertimana anda harapkan. saya hanya insan biasa yang tak mampu untuk menolak ketentuanNya. Mungkin ada insan yang lebih baik dari saya untuk diri anda.
Maafkan saya sekali lagi. Insyallah kita masih boleh berkawan, bersahabat, bergurau seperti selalu (jika diizinkan).

Saturday, June 2, 2012

:: someone like you ::

"Sometimes it lasts in love

  1. But sometimes it hurts instead."