Friday, June 8, 2012

:: dia, beliau ::

hati saya dh rasa sayang kat dia...
dalam masa yang sama beliau sangat bermakna bagi saya...

semalam dia SMS semasa sy sedang menonton wayang, panjang lebar juga sms dari dia... dia luahkan kerisauan, kekhuatiran yang bersarang di benak fikirannya. Insyaallah awak, saya sedaya upaya untuk membahagikan masa antara awak & beliau...

saya sayang awak tapi dalam masa yang sama, saya kena tunaikan janji saya kepada beliau. saya taknak tgk beliau terus jadi macam nie, saya nk tgk dia berjaya. saya tahu kesedihan hati dia dari lubuk yang paling dalam apabila dia suarakan dia teringin semula nk sambung pengajian dia, nk happy family dia, dia nk berjaya dalam bidang dia..... tapi awak jgn risau, awak dalam hati saya dah. awaklah Upin saya. :)


thanks awak.

No comments:

Post a Comment