Saturday, January 12, 2013

:: 2013 ::

Alhamdulillah, selamat tahun baru 2013. walaupun lewat update tapi rasanya masih boleh berkesempatan untuk update yang pertama sempena 2013 nie. mcm biasa la, tahun baru je mesti kalut azam baru la, itu la, ini la bla bla bla... apa azam korang? apa? azam aku? azam aku entahlah.... coz bagi aku apa yang aku azamkan pun tak bermakna. sebab apa? sebabnya, permulaan tahun baru je aku sedih coz ayah aku sakit kat hospital tak leh berjalan sangat... then aku sempat menjaga dia start hari jumaat sampai hari dia discharge (ahad). balik² dari kg lepas jaga ayah aku, aku pulak demam seminggu.. nie baru boleh bernafas lega sikit walaupun batuk & selsema ada lagi. sekarang apa yg aku fikir adalah; kena keje keras utk beli satu kete utk kegunaan aku. cuba korang bayangkan sehari aku pergi balik Damansara-Sunway-Damansara Rm50 x 26hari= berapa tue? uwaaaaaaaaaaaaaaa aku sekarang nk rehat banyak coz taknak sakit2 lagi :) jom kawan-kawan kita lepak2 sambil minum starbucks :)

No comments:

Post a Comment